Thursday, November 11, 2010

setahun da kitaa

o5-11-2010 lame betol aku tunggu tarikh nie then sampai pada waktu nye untuk sambut deepavali ...wehh salah lar!! tarikh ni adalah sambutan setahun aku caulpe dengan nor shahida binti said..tidak diakui banyak betol problem yang datang dalam hubungan aku ni ..first problem yang selalu buat aku pening adalh susah nak jumpe..lagipon aku dah kerja jadi susah la nak ambil cuti..aku harap-harap sangat dapat kerja kat lua dari terengganu sebab ni matlamat aku ... to my dear harap2 u paham k!!..


xtau jadi ke tak video nie....

hahaaaa......jahat gler muke

saya sayang kamuu..tau x shda
ohhhh...OMG..

aku benar-benar sayang sama kamuuuu

3 comments:

sayaidaydotcom said...

indon!
"saya benar-benar sayang sama kamuuuu"
hahaha.

shieda said...

hahaha..sy sayang sangat la kamu pijo...smpai hati kamu ltk vdeo yg sy bg kamu..weh len kali wat la sndri vdeo tu..jgn amek org punyer..cepodah..

p-joe said...

wehhh
hhahahha
shda sy sayang sanagt ama kamu deh

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok