Thursday, February 3, 2011

aku la hero..aku la penjahat


jam: dalam pukul 12.45 pm,14-12-2010
lokation: simpang 4 bukit tunggal ,terengganu

kejadian berpunca lampu isyarat rosak (bhg kanan) sebenarnye ,aku dari jambatan sultan mahmud ,baru balik pergi bundle time kerje ...hahahahahha..dalam keadaan laju turus langgar lampu merah pada mase tuu..sedangkan sume kenderaan lain berhenti..dan pada mase yang sama ade makcik baru balik dari pasar barangkali jatuh kerana mahu mengelak terkena moto aku nie,dier pon jatuh moto rosak teruk bahagian depan 40% rosak..makcik tuu luka kat tangan dan lutut jer...aku nie dalam keadaan gementar dalam keadaan 50-50 mahu behenti n tolong makcik tuu ker atau pon mahu lari....dan aku putuskan untuk tolong makcik tuu..aku pergi kat makcik tuu alih moto ke tepi dan angkat makcik 2 ke bahu jalan..habis sayur bertaburan atas jalan sedih gler wase....kebetulan ada nurse behenti ..then nurse 2 bawa ke klinit...sebelum makcik tuu blahh dier sempat ucap terima kasih kat aku padahal aku rase memang aku yang salah..daripada ucapan tuu membuatkan aku rase kurang berase bersalahh....tamat...

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok