Wednesday, March 16, 2011

Aku pergi dulu

Saat aku pergiAlign Center
Terasa gundah rasa hati ini
Sangat sulit aku katakan dalam hati ini
Membiarkan kau dengan seorang diri

Saat aku memejamkan mata
Teringat wajahmu yang sangat menawan
Adakah kau tau…dalam hati aku ini
Betapa aku merindukan mu

Aku harus pergi
Bukan meninggalkan mu
Tapi hanya memjauh dari mu
Jika kau yakin akan aku
Maka ini la yang terbaik bagi aku

Cepatlah kau datang…!!!
Wahai permaisuri jantung jiwa ku
Ku ingin memelukmu sekuat mungkin
Agar kau tak pergi menjauh dariku lagi

P/s: jangan meninggalkan seseorang yang kamu cintai untuk mengejar kekayaan yang tak pasti..dan jangan meninggalkan seseorang yang kamu rindui hanya untuk mencari keikhlasan dalam perhubungan

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok