Tuesday, March 15, 2011

TERENGGANU LAWAN PERAK (suku akhir FA)


Ipoh mali…ipoh mali ..ipoh mali takkan gentar oooooooo…!!!!
Haahahaah…jadi duri dalam daging semalam ..sebenarnye aku nie penyokon Terengganu tapi oleh kerana penyokon perak terlalu rama dan aku pergi pon dengan budak ipoh..memang xpuas lansung sebab bila Terengganu sumbat gol aku xboleh nak bersorak…kalu bersorak kan ade jer kena baling botol kan..!! dan bila perak sumbat gol terpaksa la berlakon buat-buat hepi..tapi yang aku panas tuu ada 2 orang keling yang cakap lepas jer..aduhh tension gler kau..rase bila Terengganu sumbat gol nak boo jer depan muke dier 2..emmm saboo jer laa…
Buat penyokon Terengganu saya respet kamu semua..walaupon jauh (5jam kalu lalu ikut grik) dan (8jam kalu lalu ikut kuantan atau kuala lumpur)..kredit untuk utras Terengganu yang tidak henti-henti kibarkan bendera Terengganu walaupon Terengganu tewas 2-3..tapi awas kebangkitan penyu di Terengganu nanti 19 mac..hahhahaha…hari 2 kome lihat la dehh ..penyokon yop kejor yop!!!
PETEH PENYU PETEH, PETEH BIA R REBOH!!

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok