Tuesday, March 15, 2011

Biar poyo asalkan orang yang kita sayang suke!!

Assalamualaikum maaf kerana lame tak update blog cinta itu comey nie sebab komitmen kerja yang agak pening padahal bukan buat kerja sangat pon .datang kerja juss untuk duduk relex peluh pon xkua..hahhah biasa la kerja makan gaji bute….. wehh jauh dah tepesong nie >>kepada semua terlebih dahulu nak mintak maaf la kalau post kali nie agak poyo sikit OK!!….ngekk!!!

Poyo ni banyak maksud tapi mengikut pemahaman diploma Occupational Safety And Health Management System aku ,poyo ini bererti perkara yang kita lakukan Nampak jelek/hudoh di mata orang lain..namun aku suke berkelakuan macam ni sebab aku rase puas dan menunjukkan kita berani untuk menonjulkan perasaan ini ..AArrghhh……!! lantak la ape orang lain nak fikir janji aku tak kacau hidup diorang kan..betol kan ..herhehehe

Mungkin sikap poyo ini ramai yang tidak suke sebab Nampak sangat hipokrik la ape la..namun bagi meluahkan rase kasih sayang kita nie kita terpakse untuk melakukan perkara-perkara tersebut..sebagai contoh kita bagi bunga kepada kekasih kita di hadapan orang ramai atau melaungkan atau menwawalkan rase kasih sayang atau menyanyi untuk awek kita (walaupon suara macam tak sedap lansung di atas pentas).perrgghhh..mamat ni memang berani..ngekk!!


hahahah mase nie sambut birthday aku aleh2 aku jugak kene suapkan…ngek!!!

poyo jer muke hahahahah.....dan klit disini

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok