Saturday, May 8, 2010

18 mei harapan

Ehehehhehe tiAda siape pon tau betapa pentingnya 18mei kecuali aku da shida tau….betul x shda sayang .sebenarnya shda da plan nak datang Terengganu nak tau perasaan aku camane time 2 happy sangat tau ,tak tau nak cakap camane tapi memang happy laa.
Shda plan nak datang sini 18mei ni selama 2hari dan stay dekat umah ida kawan die.jadi aku pon plan laa datang Terengganu tiket balik aku support makan minum lagi semua lar.pastu nak lepak pantai batu buruk dan bukit puteri nak makan ikan bakar kat tanjung(favorite shda) Nak makan keropok lekor buatan losong hahahah biar kembung perut die makan jerk je nak g shoping………….bla.bla.bla…..
Pastu semalam shda call, aku Tanya camane 18mei ni dan shda jawab tak kompen lagi la coz nak buat lesen ad 8jam lagi lagipon nak jage abah,jadi aku jawab laa xper la t kjer bila-bila masa bleh jumpa jugakan,tapi shda tak tau perasaan aku time tuu camaner hancur bekecai aku dan spend da duit kan nak belanja 18mei nanti.pas cakap tu aku terus xder mood,,,
Shda ada mase jumpe jugak kan cume daa tidak tahan 5bulan xjumpe(jangan pikir bukan2 yer just jumpe je xder buat pape pon)Buat shda B kan tunggul kedatangan shda kat ganu ni tempat lahir B penyu lak 2 heehhheeheh,tapi jangan la lama sangat
MORALnya disini jangan buat harapan tu jer .tapi cerita ni bukan aku letak kesalahan pada shda tapi sekadar luahan hati seorang lelaki dan sekadar mengisi masa lapang sebab xder kredit nak top4
SALAM


Moga 18mei nie jadi kenyataan la yer shda :)

2 comments:

shieda said...

mane ade owg bg harapan..b yg suh jugak2 ltk tarikh even b da taw kn yg ia not sure.. :(
i will try ok tok pegi sane..

p-joe said...

weeekkkk
cantek

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok