Tuesday, May 18, 2010

gig oh gigs

Salam sory lama da tidak update,ni update pon atas desakan seseorang hahahah …….buat yang terasa jangan marah…

Sekarang aku nak cerita pasal tersalah masuk gigs di cherating,kemaman……..kelakarkan
Masa tu kawan aku call ajak pergi gigs indie punya jadi aku joint la sebab hari tu boring sangat tersalah bangun awal sangat kul 9am,pastu aku dressup biase jer sebab baju semu da basuh,kawan aku ni dressup memang giler seluar kecik kat bawah ala skinny gituuu…hahahah.aku pegi dalam kul 11am pas makan terus pergi jangka masa dari kolej ke tempat tuu dalam 30min lebih kurang la.
Sampai jer tengok pelik la kan kenapa budak-budak ni pakaian serba hitam,,kawan aku pergi beli tiket tengok eeemmmm da agak daa kumpulan ape ni sumer cap ayam ..hahahahahah …pastu masuk la tengok hahahah aku gelak dalam hati bukan gigs indie tapi hardcore ala-ala black metal gitu nak balik tiket da beli .nak tak nak duduk la tengok kawan aku yang bengang dressup indie orang tengok semacam jer hahahh padam muke koo…
Jadi moral nya kat sini jangan percaya sangat kat orang tnpa usul periksa tau dan gigs nie ada yang buruk baiknya atas persepsi eseorang untuk menilainya

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok