Saturday, May 8, 2010

duit

Duit-duit (hattan kate)
Siapa nak duit nah ambil 10sen pergi men jauh2 k.sebenarnya aku tengah kesempitan wang sekarang nie dalam wallet ad RM5 jer pastu dalam bank CIMB ada RM12 jer dalam maybank ader dalam RM180 hahahah ader la jugak kan tapi duit tu aku xmo kaca nak spen untuk shda datang Terengganu kalu jadi laaa …. Tapi ader orang hutang aku tau dalam RM 500 jugak la .bukan hutang tapi baki elaun semasa aku praktikal dulu tapi dier bayar dalam 10haribulan setiap bulan sampai bulan 7nanti.
Baki elaun oleh pemiutang
Bulan febuari dalam RM 180
Bulan mac dalam RM 230
Bulan april dalam RM 100
Tapi aku daa plan da duit tuu sumer tau duit bulan 2 aku nak buat pergi kemaman untuk cari kerja
Pastu duit bulan 3 aku nak buat bayar roadtax motor aku
Eeemmmm bulan 4 plak ntah aku nak buat pe aku tak piker lagi
Nak top4 plak kian Hall
Eeeemmmmmmm duit-duit cari duit halal…………

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok