Friday, May 7, 2010

salah paham



Aku korban masa tengok tv aku untuk pg kr cc chabang 3 untuk buke fb tujuan
aku untuk chat n shida
Mule chat ok ag.pas2 terasa fb aku berat jer ni xlen r ni msti awek aku buke ni
(da biase da semua 2 sebab dia ad password fb aku heheehh)
Pas2 aku tengok la kan pe die buat kat fb aku.Tengok2 dier tulis “ shda nie
comey laaa".die punya kje
Aku pon ape g marah r die 2 nape buat cam 2.dier cakap nape salah ke! pas2
cakap2 benci2 kat aku
(biase da perkataan 2)aku pon pe g tegur r kate xsuke r buat camni
Memang betol die memang comey bagi aku,cume aku xsuke coz aku penah
berjanji n awie dan mazlan (kawan kolej) janji aku xkan jatuh cinta dengan
senang ……hehehehehe.nanti diowang tengok kantoi r aku Walaupon diorang
da tau status aku da berpunya..
Pas2 aku balik umah terus msg die kol wape kali tah tapi banyak kali r xjawab..
kecewa r aku..
Pas2 sdar2 dapat msg “ske ht r.bosan dapat bf mcm ko.sume bende nak
malu.malu n kawan2.dah r.aku rase rugi xtime din dulu.ko tengok kat fb dier.ad
dier malu bagi video kat awek dier?dier gentle x mcm ko.ko 2 malu sgt n aku
ni.aku pon xhingin nak jg gf ko.ramai ag yang nak kat aku”

Aku time msg terus tekejut sakit hati pon ad.Pas2 tidur pun xlena tau yela
awek nak lari kan maner x sedih
Aku buntu xtau nak wak pe.Nak nangs jer memanjang..
Buat shida kekasihku tiada kate yang terindah selain minta maaf dan terima
kasih kerana sdh memberi seribu erti dalam hdup ku..
b xkan lepaskan sayang
Aku kan msg salu kerna dier pentng dalam hdup ku
Se ag setiap orang nak curahkan rasa kasih sayang terhadap awek dier ikt cara
yang berbeza..
Love u so much …. B xkan tinggalkan sayang Sampai ble2...


mY lovE

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok