Saturday, May 8, 2010

Dulu dan sekarang


Dulu: aku kurus tak cukup makan duduk kat asrama dan cerah ckit lar
Sekarang: aku gemok sikit tapi cute hahah eeem gelap cikit tapi menawan
Dulu: Aku banyak duit walaupon makan duit keraajaan
Sekarang: Aku xder duit pokai nak makan pon jimat dan menagih simpati dari abang aku ,aku kan penganggur terhormat
Dulu: Aku selalu pergi butik cari pakaian xbeli pon tengok jer hahahahahah
Sekarang :Aku men bundle plak hahah xder diut tapi bundle pon pakai yang ori beb
Dulu: Aku ramai kawan kat kolej dari nak lepak ader jer kawan nak stdy ader jugak tapi kurang hahahah
Sekarang: Aku xder kawan kalu ader pon tomok r bukan pennyanyi 2 kawan aku lar salu lepak umah dier main internet
Dulu: Kalu no baru jer call n msg aku aku mesti layan dan dalam kepala otak aku mesti nak ajak kapel walau pon men2 jer (yang pompuan jer budak lelaki buat per)
Sekarang: Tapi sekarang aku da xlayan tuu sumer no naru naek jer aku layan jus nak tau saper jer pastu stop r,sebab aku da ader awek,hahahahha nak fokes kepada dier sorang jer
Yang penting
Dulu: Aku xder awek ramai kawan pompuan jer
Sekaran:g Aku daa ader awek tau name dia NOR SHAHIDA BINTI SAID ……eeeemmmm nak kate cantik ,cantik la jugak comey dan sedap mate memandan xjemu
Tapi aku suke pic shda pakai baju kurung warna hijau muda cantik sangat,,

2 comments:

shieda said...

:)hihi...bukan gemok skit lar..but too much..hihi

p-joe said...

hahaahh
awek lawa kan

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok