Saturday, May 8, 2010

Cinta pertama

Orang lain happy hari ibu nie aku buat-buat happy jugak la kan dan tiada benda nak happy bagi aku seorang insane yang menagih cinta dari seseorang
Cinta pertama ader orang cakap cinta pertama terlalu manis dan sukar untuk dilupakan
Cinta pertama aku milik shda mula-mula aku xtahu camaner aku mencintai dier dan aku happy dengan dier dan aku terlalu sayang kat dier.aku akan jage dier hingga ke akhir hayat aku dan aku tidak akan melupakan kenangan aku dengan dier.aku akui shida begitu comey buat aku sampai sesekali aku terfikir layatkah aku untuk die? Dengan kecantika yang dier miliki dan aku percaya dier akan dapat lelaki jauh lebih baik dari aku
Buat shda sekiranya dier baca post ni bahawa b terlalu sayangkan shida dan sangat diperlukan dalam hidup nie.b nak mengasihi sayang sepenuh hati B mungkin masa ni la aku nak luahkan rasa kasih saying aku dekat dier ni.maybe jikalau terputus hubungan sekali pon nescaya aku dapat mencintai dan mempercayai seseorang yang lain sebagaimane B mencintai sayang.

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok