Monday, May 24, 2010

kisah kawan saya copy paste

aku suke post nie sbb ia berkait dengan orang yang aku sayang
to ida sori aku copy heehehehehhe

post kali ni nak cerita sal kawan saya
NOR SHAHIDA BINTI SAID

kiteorang start kawan dari part 1 ag
knal masa orientasi kos
n sumpah saya sgt selekeh masa 2
sekarang pon..he3
mula2 dulu shida xnak kawan ngan iday
hu3
mayb sebab perangai iday yang suker buat dier tggu
or selekeh..ha3
tapi..kami jadi rapat..nak2 satu kelas..
dier lar selalu tggu iday yang lambat siap
n pegi kelas lambat sama2
masa part 3
mintak tukar satu bilik ngan dier
masa tu seronok sangat
semua benda nak buat sama2
tidur sama2,makan sama2,tengok citer sama2
hahaha
cam kanak2 riang masa tu..
tapi langit tak sentiasa cerah kan..ceh..he3
so,masa part 4
-bnyak krisis
-jadi tak rapat
-bnyak salah faham
-asyik gaduh
-asyik masam muka
tapi yang bez sal hubungan kiteorang ni
kiteorang akan bincang kenapa our frenship ni ader problem
coz kiteorang sayang our frenship
n love each other..as fren larrr
then,masa part 5...
kiteorg rapat balik
hahahaha
hohohohoho
heheheheeh


list kat bawah ni..pe yg saya taw sal dier


*mempunyai 2 handset-motorola n sony*
*tidak berdengkur*
*bukan seorang perokok*
*bersih dari dadah*
*pengemas*
*suker baju takder lengan*
*sayang mamat-anak saudara*
*tak suker kena marah*
*tak suker dikonkong*
*mempunyai seekor shibad yang agak besar*
*kelakar*
*pakai crmin mata*
*mengalami rabun yang agak teruk sampai tak dapat cari crmin mata sendiri*
*agak moody biler bangun tido pagi2*
*suker tgk cermin*
*banyak pengalaman bercinta*
*ego*
*suker dipuji*
*kuat makan walaupun badan kecik*
*obses pada penjagaan muka sampai tukar pencuci muka bnyk kali dalam 1 sem*
*sangat bangga mempunyai tarikh besday dengan akim af*
*mempunyai blog sendiri iaitu dinding di tepi katilnya*
*sayang pada family dier*
*perangai lebey kurang macam kak longnyer*
*lagu feveret dier-thn 60'an*
*giler gambar*
*suker beli baju bnyak2*
*pemalu..myb..he4*
*sentiasa merasakan dirinya gelap..padahal..xpon*
*kuat stdy biler nak exam*
*mata yang besar*
*suker buat muke xsenonoh>cantik lar*
*suker cakap kuat macam pendengarnya duduk sebatu*
*suker gosip dengan saya*
*dier bangga sebab still virgin..saya pon bangga*
*geli biler saya pegang tapak kaki*
*suker beli selipar or kasut*
*air feveret-water cooler..tiap2 hari mnum*
*dah beli baju raya*
*suker ganti2 jam*
*suker kluar dengan dier nyer buah hati*
*asyik menyakat ain siti*
*suker tido*
*keras kat luar tapi sebenarnya lembut hati*
*menyakitkan hati..sometime..tp dah paham..mmg perangai dier*
*anak bongsu*
*sangat suka pada lecturer akaun coz dier pandai subjek 2*
*die ttp dier..xperlu jadi org len*

klu nk ikut banyak lagi nak list...he3..p,stakat ini dulu..akan datang..akan update lagi post ni..ha2
buat dier>thanks coz sudi kawan ngan iday n layan kerenah iday ni..
hu3
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!sayang shida!

2 comments:

sayaidaydotcom said...

hahaha..plagiat nye org..xper lar..bg can

p-joe said...

hahah pinjam jer

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok