Saturday, May 8, 2010

Apa salah aku

Aku tidak paham kenapa aku sering dipersalahkan.semalam aku gado dengan shda baru dua hari lepas aku gado pastu gado lagi,sebenarnya ok jugak gado2 nie baru ad pujuk-pujuk kan pastu baru ader geli-geli heheheheh.
Pastu gado punya la gado dan shda bagi tempoh 2minggu kepada aku untuk cari orang yang betul-betul memahami aku dan shda pon sama pastu kalau jumpa seseorang akan terus stay ngan orang itu.aku termenung buat ape aku nak cari awek lain sedangkan aku da adeer awek yang betul-brtul aku cintai.ada ke aku penat-penat curahkan kasih sayang 6 bulan kapel tidak pernah miss pon walaupon sehari tak msg shida dan kalu aku xder kredit sekalipon aku akan iktiar untuk msg dengan dier jugak.
Eeeemmmmmm w.t.f tuu semua
Berbalik pasal cari pasangan masing-masing yang memahami hati dier aku betul-btul takut kerana shida punyai ramai peminat kalau diikutkan dalam 70% aku kan kehilangan dier.aku takut laa dan akan ku pasti hubungan kami nie xkan lamer.tapi yang aku pasti aku xkan cari lain dadn aakaua akan twos stay dengan dier dan berjanji tidak akan layan mane-maner awek sekalipon
Buat shida B akan tunggu jawapan dari sayang ape jua keputusan b akan redha jer maybe nasib aku gitu nak buat camaner kan
I LOVE U SO MUCH

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok