Sunday, May 9, 2010

Andai dapat ku undurkan masa

Perkara yang akan aku lakukan jika dapat diundurkan masa
1) Aku akan berlajar besungguh-sungguh supaya dapat masuk U bukan kolej tapi kan belajar kolej pon ok jugak nak dapat pointer tinggi senang tapi xder cabaran la dan pergi kelas pon tidak la formal sangat hehehe
2) Masa berlajar kat kolej aku akan guna duit mara sebaiknya bukan berpoya-poya pergi gigs sana sini .dengan duit yang aku ad time tuu aku buat lesen kereta dan beli laptop awal-awal bukan masa sekarang nie baru nak beli
3) Kalu nak di ikutkan aku nak cari tempat praktikal yang peluang kerja banyak contoh perak ,johor ke Banyak cikit peluang pekerjaan tau .ni tengok, dulu aku praktikal kat kampong aku tapi ok jugak jimat kos
Oklah buat mase ni yang tuu jer tapi ntah la untuk masa depan dan pesanan dari aku gunalah masa sebaik-baiknya kerana masa tidak akan kembali..

No comments:

kami

Daisypath Anniversary tickers

comey dan comok

comey dan comok